Kunnen we je helpen?

Veel gestelde vragen

Bestellen

Je hebt geen account nodig om te bestellen bij Bellavoir. Wel adviseren wij je om een account aan te maken. In je account kan je je gegevens opslaan zodat deze bij het afrekenen automatisch worden ingevuld. Ook kun je je geplaatste bestellingen inzien en je favoriete items toevoegen aan je verlanglijstje.

Items in je winkelwagen of verlanglijstje worden niet gereserveerd.

Het is goed om even te checken of je alle gegevens juist hebt ingevuld. Lukt het hierna nog niet, neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@bellavoir.nl

Niet alle uitverkochte items komen terug. Wij zijn hiervan afhankelijk van het aanbod. Wel doen wij altijd ons best om populaire artikelen terug te laten komen. Houd onze socials in de gaten voor updates. Mocht je een item graag terugzien, mag je ons dit altijd, bij voorkeur via social media, laten weten!

Wij zouden je als eerste willen vragen om in je account te kijken of je mailadres klopt en/of je spam even te checken.

Wanneer je na het plaatsen van jouw order bent doorverwezen naar de bevestigingspagina, is jouw order door ons ontvangen. Mocht je niet zijn doorverwezen naar de bevestigingspagina, neem dan contact op met onze klantenservice.

Na het plaatsen van jouw bestelling, gaan wij direct aan de slag om het pakket zo snel mogelijk jouw kant op te krijgen. Helaas is wijzigen, na het plaatsen van je bestelling, niet meer mogelijk. Mocht je een item vergeten zijn om te bestellen, plaats dan een nieuwe bestelling. Wanneer jij jouw bestelling eigenlijk zou willen annuleren, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten via klantenservice@bellavoir.nl.

Omdat de bestelling volledig is afgerond gaan wij hier direct mee aan de slag. In de meeste gevallen kan het adres niet meer worden aangepast. Maar wij denken natuurlijk graag met je mee. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice zodat wij kunnen kijken of wij er nog wat aan kunnen doen.

Kies jouw favorieten uit, selecteer jouw maat, en voeg deze toe aan het winkelmandje. Wanneer je alles hebt gevonden wat je wil hebben, ga dan naar de winkelwagen. Controleer je bestelling, wanneer deze juist is, klik dan op: bestelling plaatsen.

Vul bij het afrekenen je persoonlijke gegevens in. Als je al een account bij ons hebt en bent ingelogd, dan worden deze gegevens automatisch ingevuld. Controleer jouw gegevens altijd voordat je doorgaat naar de verzendmethode.

Wanneer jij de juiste verzendmethode hebt gekozen, kies je de betaalmethode en rond je de bestelling af. Na het afronden van de bestelling krijg je een bevestiging op het mailadres dat je hebt ingevoerd.

Wanneer je een Pre Order plaatst, staat er bij het product beschreven wanneer jij je pakketje kan verwachten. Wanneer wij de items eerder binnen krijgen, mag je er zeker van zijn dat wij het direct naar je verzenden. Mocht de levering onverhoopt langer duren, nemen wij uiteraard contact met je op.

Momenteel zijn de levertijden iets langer dan normaal door logisitieke problemen van buitenaf. Door het plaatsen van een Pre Order ben jij er van verzekerd dat jij als een van de eerste het gewenste product krijgt. Zie het als een cadeautje voor jezelf!

In het geval van een vertraging, zullen wij altijd contact opnemen. Mocht het buiten onze macht liggen en de Pre Order onverhoopt langer duren, bieden wij jou uiteraard de mogelijkheid om de order te cancelen. Uiteraard krijg jij in dit geval je geld terug. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Bezorging

De verzendkosten zijn € 4,95. Vanaf € 75,- nemen wij de verzendkosten op ons en is het verzenden gratis.

Wij weten als geen ander hoe fijn het is om bestelde items zo snel mogelijk te mogen ontvangen. Wij doen er daarom ook alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk naar je te kunnen verzenden. Over het algemeen is dit binnen 1 á 2 werkdagen. Wanneer je op een werkdag voor 13.00 uur bestelt, kan je er zeker van zijn dat je pakket diezelfde dag nog met de bezorging mee gaat. Let er wel op dat wij afhankelijk zijn van onze postbezorger en wij hier helaas geen invloed op hebben.

Alhoewel wij er alles aan doen om te voorkomen dat er iets mis gaat, gebeurt het helaas toch weleens dat er een item mist in een bestelling. Net als jij vinden wij dit heel erg vervelend, en vragen wij je om direct contact met onze klantenservice op te nemen. Zij zullen zo snel mogelijk jouw bericht beantwoorden en samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing.

Alhoewel wij er alles aan doen om te voorkomen dat er iets mis gaat, gebeurt het helaas toch weleens dat er een verkeerd item wordt geleverd in een bestelling. Net als jij vinden wij dit heel erg vervelend, en vragen wij je om direct contact met onze klantenservice op te nemen. Zij zullen zo snel mogelijk jouw bericht beantwoorden en samen met jou op zoek gaan naar een passende oplossing.

Wanneer jouw pakket is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace. Hier kan je de status van de zending inzien.

Wanneer je niet in huis bent op het moment van de bezorging, zal het pakket aangeboden worden bij de buren of naar het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt worden gebracht.

Houd je Track & Trace goed in de gaten voor updates omtrent jouw bestelling. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is, zal je dit hier terugzien. Mocht je bestelling onverwacht na vijf werkdagen nog niet zijn geleverd dan vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Helaas kan het voorkomen dat je bestelling beschadigd raakt tijdens verzending. Hier kan jij niets aan doen. Wel willen wij je vragen om binnen vijf werkdagen een mail naar de klantenservice te sturen. Hierin graag foto’s van de beschadiging. Na deze mail gaat onze klantenservice graag samen met jou op zoek naar een oplossing.

Let op: wij kunnen deze klacht alleen in behandeling nemen na ontvangst van een mail met foto’s.

Betalen

Geen probleem. Stuur gerust even een bericht naar klantenservice@bellavoir.nl, dan wordt dit voor je opgelost dmv terugstorting van het te veel betaalde bedrag. Let op: wij krijgen te veel orders binnen om zelf te kunnen na gaan of codes gebruikt zijn. Een teveel betaald bedrag, wordt alleen terugbetaald na ontvangst van een verzoek per mail.

In Nederland kan je gebruik maken van de volgende betalingsmogelijkheden:

– Credit Card (Visa & MasterCard)
– iDEAL

In België kan je gebruik maken van de volgende betalingsmogelijkheden:

– Bancontact
– Credit Card (Visa, MasterCard)

Retourneren

Natuurlijk mag je retourneren. Wel zouden wij je aandacht willen vragen voor het volgende:

LET OP: RETOURNEREN IS VOOR EIGEN REKENING

In de online fashion wereld worden ontzettend veel retouren gedaan. Nu begrijpen wij uiteraard dat een artikel kan tegenvallen, en dat je dit graag retour wil doen. Uiteraard bieden wij jou daarom ook deze mogelijkheid. Toch willen wij samen met jou proberen om het aantal retouren zo klein mogelijk te houden. Niet alleen omdat er zo voor jou persoonlijk de retourkosten bespaard blijven, maar omdat retourneren over het algemeen ontzettend veel tijd en geld kost. Daarnaast speelt natuurlijk ook het milieuaspect mee.

Om samen met jou het aantal retouren terug te dringen hecht Bellavoir veel waarde aan duidelijk foto’s op de site. Dit doen wij, zodat je een item, het zij van een scherm, goed kan bekijken. Daarnaast besteden wij veel tijd aan het zo goed mogelijk beschrijven van de items, delen wij combinatietips, en kan je altijd contact met ons opnemen omtrent maatadvies. Dit laatste zal per item en maat worden vermeld. Door de maten zo duidelijk mogelijk te vermelden, kan een klant in principe al nagaan of een item zal passen.

Wil je retourneren, dan vragen wij je om binnen 30 dagen na aankoop een mail te sturen naar de klantenservice. Vermeld hierbij om welk item(s) het gaat en wat de reden is van retourneren. Wij nemen jouw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling en je ontvangt van ons per mail instructues.

Helaas kunnen bestelde items niet worden geruild voor een andere maat of voor een ander item. Wanneer je toch graag een andere item of maat wil ontvangen kan jij jouw aankoop retourneren. Als jouw retour aan de retourneer voorwaarden voldoet zullen wij overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Voor het item dat je alsnog graag zou willen ontvangen kan een nieuwe order geplaatst worden.

Uiteraard kan je retourneren. Wel zijn er een aantal voorwaarden waaraan voldaan moet worden. Deze voorwaarden zijn gesteld om voor beide partijen het retourneren zo gemakkelijk en prettig mogelijk te maken.

Om een retour in behandeling te kunnen nemen moet aan de volgende voorwaarden worden voldaan:

  • De items zijn ongedragen
  • Alle tags zijn aan het artikel bevestigd
  • Het item bevat geen vlekken
  • Het item bevat geen gebruikerssporen

Let op: wanneer er niet wordt voldaan aan onze retourvoorwaarden kan er niet geretourneerd worden. Retourverwerking gaat door middel van diverse toetsingen om te kunnen beoordelen of het het item voldoet aan de voorwaarden. Voldoet het item niet aan de voorwaarden, dan nemen wij het item niet in retour en zal er niet overgegaan worden tot betaling.

Als klant van Bellavoir heb jij het recht om je bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 30 dagen. Binnen deze termijn heb jij de tijd om je item te passen en te beoordelen.

Na het verloop van onze retourtermijn van 30 dagen kunnen wij retouren niet meer in behandeling nemen.

Nadat wij jouw retour hebben ontvangen, streven wij ernaar om binnen tien werkdagen de terugbetaling te doen. Mocht je na deze tien werkdagen niets van ons hebben vernomen, willen wij je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Staat je vraag er niet tussen?

Reactie binnen 12 uur

Reactie binnen 24 uur